Μη λειτουργία σχολικών μονάδων Δήμου Μύκης!

Δεν θα λειτουργήσουν και σήμερα Τετάρτη 28-2-2018 όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου Μύκης λόγω των δυσμενών καιρικών φαινομένων που σημειώνονται στην περιοχή μας, σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Μύκης κ. Καπζά.

28279227_10155713677157912_2701839789190144754_n

Μη λειτουργία σχολικών μονάδων Δήμου Μύκης!

Δεν θα λειτουργήσουν και αύριο Τρίτη 27-2-2018 όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου Μύκης λόγω των δυσμενών καιρικών φαινομένων που σημειώνονται στην περιοχή μας, σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Μύκης κ. Καπζά.

mykh-triti_0001

Ένα σωρό… περίεργες ερωτήσεις!

Μια φορά ήταν ένα παιδί που έκανε ένα σωρό ερωτήσεις κι αυτό σίγουρα δεν είναι κακό, ίσα ίσα που είναι καλό.  Αλλά στις ερωτήσεις εκείνου του παιδιού ήταν δυσκολο να απαντήσει κανείς…

Σήμερα σκεφτήκαμε και αποτυπώσαμε τις δικές μας περίεργες ερωτήσεις, σαν αυτές του αγοριού της ιστορίας μας, που  σίγουρα θα δυσκόλευαν κάποιον να απαντήσει!

ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας “Ένα περιπλανώμενο γράμμα, μια βινιέτα, Παπαθεοδούλου και Ροντάρι ανοίγουνε βεντέτα” και με αφορμή την ιστορία του Ροντάρι με τίτλο “Ένα σωρό ερωτήσεις”!

Η εκπαίδευση των παιδιών στον πλανήτη Μπιχ!

Στον πλανήτη Μπιχ δεν υπάρχουν βιβλία. Η μόρφωση πουλιέται και αγοράζεται σε μπουκάλια. Δεν υπάρχουν  σχολεία, οι μαθητές-τριες μελετούν στα σπίτια τους. Κάθε πρωί τα παιδιά, ανάλογα με την ηλικία και το μάθημα, πρέπει να πιουν ποτήρια ή μερικές κουταλιές από διάφορα υγρά. Αν το κάνουν θεωρούνται επιμελείς και μελετηροί. Αν όχι, οι μπαμπάδες και οι μαμάδες, προσπαθούν να τους επιτηρούν και να τους συμβουλεύουν!

Πώς να μοιάζουν άραγε τα μαθήματα στον πλανήτη Μπιχ; Και τι πρέπει να πίνουν τα παιδιά για να είναι επιμελείς και μελετηροί μαθητές;

Να τι σκέφτηκαν τα παιδιά του Μειονοτικού Σχολείου Μάνταινας:

Η εκπαίδευση στον πλανήτη Μπιχ

 

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας “Ένα περιπλανώμενο γράμμα, μια βινιέτα, Παπαθεοδούλου και Ροντάρι ανοίγουνε βεντέτα” και την ιστορία του Ροντάρι με τίτλο “Μια διδακτική καραμέλα”!

Ο μοναδικός ραφτάκος των λέξεων!

Προσεκτικά διάλεγε τις λέξεις μέσα από τα βιβλία που είχε στα ράφια, δίπλα στα τόπια με τα υφάσματα. Και τις έβαζε τη μια δίπλα στην άλλη, πλέκοντας τα γράμματα μεταξύ τους! Κι έφτιαχνε έτσι, λέξη λέξη, προτάσεις ολόκληρες, που ένωναν τα υφάσματα μεταξύ τους ή έπλεκαν τα κασκόλ και τα σκουφιά του…

raftakos

Κι αν ήταν χειμώνας, έπλεκε με λέξεις ζεστές όπως: λιακάδα, καλοκαίρι, φλόγα, φωτιά, φούρνος, μαγκάλι, τζάκι, ξυλόσομπα, αγάπη, αγκαλιά.

Ήταν ο ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ!

raftakos

Ένα γράμμα στους γραμματομυτο-διασώστες του Μειονοτικού Σχολείου Πάχνης!

Η “βουτιά” στις παραμυθοέρευνες συνεχίζεται στηνν πόλη του “ραφτάκου των λέξεων” κι εμείς ελπίζουμε σε λίγο καιρό να είμαστε με χαρά οι γραμμαμυτο-διασώστες και γραμμαμυτο-ειρηνοποιοί του αντώνη Παπαθεοδούλου και του Τζάνι Ροντάρι!

gramma stin pachni

Σήμερα αποφασίσαμε να στείλουμε ένα γράμμα στους φίλους μας γραμματομυτο-διασώστες και ειρηνοποιούς του Μειονοτικού Δημοτικού Πάχνης. Τους γράψαμε πώς κυλάνε οι έρευνές μας και περιμένουμε με αγωνία τα δικά τους νέα!

Το δεύτερο γράμμα από το Μελανιασμένο Μελάνι!

Σήμερα στην σχολική μας μονάδα ήρθε ένα ακόμη γράμμα, το δεύτερο κατά σειρά, από τον “φίλο” μας, το Μελανιασμένο Μελάνι!

Οι μαθητές-τριες άνοιξαν το σφραγισμένο γράμμα που μας έφερε τα νέα για το μελανιασμένο Μελάνι, που πήγε να χωρίσει τον Αντώνη Παπαθεοδούλου και τον Τζάνι Ροντάρι! Μάθαμε πώς πάνε οι έρευνές του σχετικά με το πού πήγαν το Γράμμα και η Μύτη; Για πού το έβαλαν και τι κάνουν…

deftero_gramma_raftakos

Η “βουτιά” στις παραμυθοέρευνες συνεχίζεται στηνν πόλη του “ραφτάκου των λέξεων” κι εμείς ελπίζουμε σε λίγο καιρό να είμαστε με χαρά οι γραμμαμυτο-διασώστες και γραμμαμυτο-ειρηνοποιοί!