Oι δραστηριότητες του προγράμματος φιλαναγνωσίας “Ένα περιπλανώμενο γράμμα, μια βινιέτα, Παπαθεοδούλου και Ροντάρι ανοίγουνε βεντέτα” συνεχίζονται και τα παιδιά αποτύπωσαν πώς φαντάζονται το γράμμα με ανθρώπινα χαρακτηριστικά.
Με την βοήθεια ενός φακέλου οι μαθητές-τριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μας παρουσιάζουν τις απόψεις τους για την προσωποποίηση του χαμένου γράμματος.
Ένα γράμμα χαρούμενο ή λυπημένο, χαμογελαστό ή θλιμμένο;
Πώς να ήταν άραγε το γράμμα αν ήταν ο άνθρωπος που μια μέρα η μύτη το έσκασε από το πρόσωπό του;