Η σχολική μας μονάδα συμμετέχει για 2η σχολική χρονιά στο Δίκτυο Φιλαναγνωσίας: “Ένα περιπλανώμενο γράμμα, μια βινιέτα, Παπαθεοδούλου και Ροντάρι ανοίγουνε βεντέτα”, το οποίο βασικό σκοπό έχει την προσέγγιση παιδικών βιβλίων, μέσα από μια γκάμα δημιουργικών-διαθεματικών δραστηριοτήτων, ενταγμένων μέσα σε ένα κοινό πλαίσιο μυθοπλασίας, με πρώτιστο στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.
Σήμερα μελετήσαμε την ιστορία του Ροντάρι με τίτλο “Θα γίνω ζωγράφος”. Ο Τζόρτζο ένα μικρό αγόρι θέλει να γίνει ζωγράφος. Αρχικά δεν τα καταφέρνει και πολύ καλά, ώσπου ένας μυστηριώδης κύριος του κάνει δώρο ένα “υπάκουο” πινέλο.
Ο μικρός με την βοήθεια του θαυμαστού πινέλου και την πάροδο των χρόνων γίνεται ένας σπουδαίος-καταξιωμένος ζωγράφος. Τι θα συμβεί όμως, όταν ο Τζόρτζο σταματήσει να μελετάει σχέδιο; Μια διδακτική ιστορία που αφορά τη δύναμη της μελέτης!