Η διδακτική προσέγγιση του βιβλίου “Έχω για συμμαθητή έναν πειρατή”!

Η σχολική μας μονάδα συμμετέχει για 2η σχολική χρονιά στο Δίκτυο Φιλαναγνωσίας: «Ένα περιπλανώμενο γράμμα, μια βινιέτα, Παπαθεοδούλου και Ροντάρι ανοίγουνε βεντέτα», το οποίο βασικό σκοπό έχει την προσέγγιση παιδικών βιβλίων, μέσα από μια γκάμα δημιουργικών-διαθεματικών δραστηριοτήτων, ενταγμένων μέσα σε ένα κοινό πλαίσιο μυθοπλασίας, με πρώτιστο στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και την εξαγωγή απλών καθημερινών μηνυμάτων και αξιών.

20181122_100244

Την Πέμπτη 22/11 στο πλαίσιο της παραπάνω φιλαναγνωστικής μας δράσης υλοποιήθηκε η μελέτη του βιβλίου “Έχω για συμμαθητή έναν πειρατή” του Αντώνη Παπαθεοδούλου, σε εικονογράφηση της Ναταλίας Καπατσούλια. Ένα βιβλίο που διαπραγματεύεται την διαφορετικότητα και περνά στον αναγνώστη πολύτιμα μηνύματα:

20181122_103217

Πώς είναι να έχεις για συμμαθητή και μάλιστα να κάθεται δίπλα σου στο θρανίο έναν πειρατή; Έναν πειρατή με γάντζο στο χέρι, καλυμμένο μάτι, πειρατικό καπέλο και να τον λένε Μπελαμή; Δεν το λες και συνηθισμένο! Μόνο που ο Νίκος το συνήθισε γρήγορα. Τον καλωσόρισε και ένιωσε συμπάθεια για το νέο του συμμαθητή. Δε συνέβη το ίδιο όμως και με τους άλλους συμμαθητές τους καθότι ένα παιδί σαν τον Μπελαμή δεν περνά κι απαρατήρητο…

20181122_100914

Την σχολική μας μονάδα επισκέφθηκε ο ψυχολόγος του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΞΑΝΘΗΣ “ΕΚΦΡΑΣΗ” κ. Ιρφάν Μαχμούτ, ο οποίος υλοποίησε ένα διδακτικό δίωρο με δράσεις που αφορούν την φιλία, την ομαδικότητα και την αλληλοϋποστήριξη στο σχολικό περιβάλλον και στην κοινωνία ευρύτερα!

20181122_103137

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *